در دنیای تجارت ارتباط با مشتریان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است. به همین دلیل شرکت ها و سازمان ها راه های گوناگونی برای ارتباط با مشتریان خود فراهم کرده اند، راه هایی مثل نامه، ایمیل، چت آنلاین و . اما از دید مشتریان اگر سامانه ی تلفنی برای برطرف کردن مشکلات فنی و غیر فنی وجود نداشته باشد، جذب سایر شرکت ها می شوند. از همین رو همراه اول با راه اندازی بزرگترین سامانه ی تماس کشور ارتباطی دو سویه با مشترین خود برقرار کرده است. هزینه ی تماس مشترکان همراه اول در تماس با 9990 رایگان است. کاربران سایر خطوط شامل تلفن ثابت و خطوط دیگر اپراتورها مانند ایرانسل می توانند با شماره ی 09129990 تماس برقرار کنند

این مرکز در بیست و چهار ساعت هفت روز هفته پاسخگوی مشتریان همراه اول می باشد.

راه های برقراری ارتباط:

1_ پاسخگویی تلفنی : شماره 9990 برای همراه اولی ها . 09129990 برای سایر خطوط

2_ پست الکترونیکی : مشترکان می توانند سوالات، مشکلات و نظرات خود را از طریق ایمیل به آدرس  mci.ir@9990 ارسال کنند

3_ دور نگار : مشترکین همراه اول از طریق شماره 0912999900 نظرات خود را ارسال کنند

4_چت آنلاین : این راه برای مشتریانی است که به سامانه همراه من با آدرس my.mci.ir مراجعه می نمایند

 

 

منبع: سایت  و سیم کارت رندباز


sepi مشتریان ,سامانه ,شماره ,خطوط ,سایر ,ارتباط ,سایر خطوط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Shr24291358 پیش دبستانی بچه های ایران با محوریت آموزشهای محیط زیستی سایتی برای همه جدیدترین سریال های ترکیه ای انشا N&M